Sabtu, 6 Jun 2020

Shah alam pilgugurasli


Informasi
Ramai wanita memerlukan perkhidmatan pengguguran,Walaubagaimanapun, ini bukannya suatu keputusan yang mudah untuk dibuat, banyak persoalan yang akan timbul ketika memikirkan tentang masaalah kehamilan yang tidak diingini dan cara untuk, menggugurkan kandungan dari aspek undang-undang, agama, kos pembiayaan, dan stigma sosial dari keluarga dan masyarakat,Persoalan yang utama bermain difikiran   adalah bagaimana caranya untuk menggugurkan kandungan? berbincang dengan keluarga,teman,rakan-rakan atau melihat video-video amatur  sehinggakan menemui cerita  yang menyeramkan dan membahayakan tentang pengguguran kehamilan, dan mencuba pelbagai cara untuk menggugurkan kandungan dari sumber yang tidak sahih, jika ini terjadi kepada anda,hentikan,jangan menggugurkan kandungan dengan cara-cara yang boleh merbahaya diri dan kandungan, pengguguran yang selamat dan berkesan boleh dilakukan dengan dua cara,
Wanita boleh menggugurkan kandungan dengan cara yang selamat,ada dua kaedah iaitu:
(A) Medical Vaciumm asciocation (MVA)
(B)PIL/UBAT(CYTOTEC)

Kaedah pengguguran yang tidak selamat
-Menggugurkan Kandungan dengan Makanan dan Minuman(nenas,coke&lain2)
-Menggugurkan Kandungan dengan Menggunakan Herba(Jamu)
-Menggugurkan Kandungan Dengan Cara Menumbuk dan Menyepak Bahagian Perut.
-Menggugurkan Kandungan Dengan Ubat Cina Atau Ubat Yang Tidak Berdaftar.

Kaedah pengguguran dengan ubat
Menggugurkan kandungan boleh dilakukan dengan menggunakan pil pengguguran(pil cytotec) ,Jikau ubat yang digunakan benar-benar terjamin keasliannya dan anda mendapatkannya dari sumber yang boleh dipercayai, pengguguran secara perubatan merupakan pilihan yang selamat bagi mereka yang hamil sehingga 16 minggu tempoh kehamilan, Terdapat dua cara untuk menghentikan kehamilan dengan cara menggunakan ubat-ubatan.
Pil Mifepristone dan Pil Misoprostol mempunyai kadar keberkesanan yang tinggi, iaitu hampir 99%,namun untuk mendapatkan keberkesanan yang sempurna pengambilan ubat harus mengikut dos ubat yang betul dan tepat,Pil Mifepriston merupakan ubat untuk menghalang hormon progesteron yang diperlukan dalam perkembangan kehamilan,pelekatan hormon di sel telur pada dinding rahim akan terganggu dan melebarkan rahim untuk memudahkan pengeluaran janin, Kemudian, gunakan pil Misoprostol. Misoprostol merangsang pengecutan yang akan membantu keluarnya janin  kehamilan dari dalam rahim.

Kaedah pengguguran (MVA)
Kaedah lain untuk menggugurkan kandungan adalah melalui pembedahan kecil(surgical) yang biasanya memerlukan bantuan doktor perubatan atau pegawai kesihatan. Ada dua jenis kaedah pengguguran melalui pembedahan, iaitu pengkuretan tajam dan penyedutan dengan vakum (dilakukan secara manual atau elektronik dengan alatan khas). Pengguguran dengan kaedah MVA hanya boleh dilakukan di klinik/hospital  swasta  sahaja,PertubuhanKesihatan Sedunia (World Health Organization – WHO) telah membuat kajian risiko terhadap kesihatan wanita apabila menggugurkan kandungan dengan dua kaedah ini dan keputusan who pengguguran dengan dua kaedah ini selamat namun ia tidak digalakkan.
Pengguguran Selepas Trimester Kedua
Untuk kehamilan trimester kedua, kaedahnya lebih sulit kerana saiz ukuran janin lebih besar. Jadi selalunya tiub penyedut tidak cukup besar melainkan memerlukan peralatan yang khusus untuk  Kaedah ini sering juga disebut sebagai dilatasi dan penarikan keseluruhan bayi / evakuasi (D&E).
pengguguran dengan kaedah perubatan tidak  sesuai untuk kehamilan  20 minggu keatas kerana Janin sudah boleh hidup di luar rahim selepas 20 minggu dan mempunyai cukup sifat.

 Kaedah pengguguran yang boleh merbahaya kan
Cara Menggugurkan Kandungan dengan Makanan dan Minuman, seperti nenas, Panadol,coke,tuntas dan herbacina boleh menyebabkan radang dan lumpuh,
Ramai perempuan mencari cara untuk menggugurkan kandungan secara semulajadi,Mereka menemui maklumat di Internet atau dari mulut ke mulut yang ada menyebutkan cara menggugurkan kandungan dengan memakan buah nenas dan buah betik muda, atau minum minuman berkarbonat dan minuman beralkohol,Ini semua hanya mitos dan ia tidak akan menyebabkan keguguran, Bahkah, ada juga yang menyarankan untuk mencampurnya dengan ubat demam, dan juga ubat nyamuk. Ini akan membahayakan kesihatan wanita sehingga boleh mengancam nyawa mereka,dapatkan maklumat yang sahih dan tepat dari sumber yang dipercayai.
Adakah benar kunyit boleh menggugurkan kandungan? Tidak. Bagaimana pula dengan rempah ratus yang lain? Ia juga tidak dapat menggugurkan kandungan,Ramai wanita mencuba kaedah herba dan rempah ratus ini dan mengakibatkan kepada kehamilan yang berlanjutan sehingga menyebabkan komplikasi,ini sekaligus menjadikan kehamilan wanita semakin lama dan malah akan meningkatkan risiko kelahiran pramatang atau kecacatan kehamilan, bagi yang betul-betul memerlukan ubat gugur kandungan dengan cara yang selamat dan berkesan, boleh hubungi D'HERBACYTOTEC 0134854940 atau emailkan ke klinikgugurkandungan@gmail.com


Kaedah pengguguran yang dilarang dan tidak selamat

Ramai wanita menceritakan pengalaman mereka mengenai usaha-usaha untuk melakukan pengguguran,ada wanita yang melakukan urutan pengguguran, ada juga yang memukul-mukul  dan memijak  perut mereka dengan harapan  kandungan dapat digugurkan,ada juga yang melakukan pengguguran lebih merbahaya kan dengan hujung penyangkut baju,akar kayu ke dalam faraj mereka ,Semua ini boleh menyebabkan luka dalaman, jangkitan, kerosakan rahim, sehingga pendarahan berat yang boleh mengakibatkan lumpuh dan kematian .

 Kaedah pengguguran kehamilan yang selamat dan berkesan
Kaedah yang paling selamat dan berkesan untuk menggugurkan kandungan di bawah 16minggu  adalah dengan kaedah medical vaciumm asciocation(MVA) atau dengan kaedah ubat/pil,menurut  dan kajian who dan kementerian kesihatan kaedah pengguguran dengan kaedah (MVA) 99.9%selamat dan berkesan dan pengguguran dengan ubat misopristol dan miferpriston 98.9% selamat dan berkesan,kedua-dua kaedah ini diperakui  selamat dan  berkesan,untuk melakukan pengguguran yang selamat, murah,mudah dan berkesan gabungan pil mifepristone dan pil misopristol adalah jawapan nya, Kedua-dua ubat ini boleh dibeli dinegara yang membenarkan penjualan nya,di negara malaysia pil miferpriston dan misopristol tidak dibenarkan untuk penjualan kerana tergolong dalam kategori ubat kawalan yang mana penjualan atau penggunaannya perlu mendapat kelulusan kementerian kesihatan, di laman-laman web terdapat  banyak sindiket penipuan yang menjual pil ubat-ubatan yang palsu,pengguna harus berhati-hati dengan pembelian pil gugur ini, dapatkan maklumat tentang ubat gugur kandungan dari sumber yang sahih dan dipercayai.


Dr.azmi  i perkhiseller menawarkandmatan pengguguran secara perubatan yang merujuk rundingan atas talian kepada doktor berlesen,kami berpengalaman dalam bidang perbidanan sakitpuan, syarikat farmasi berdaftar dan dipercayai, sebarang maklumat pengguna akan dirahsiakan sepenuhnya,jika anda mempunyai keperluan untuk melakukan pengguguran secara perubatan dan ingin mendapatkan nya hubungi-0134854940call dan watsapp sahaja(sms tidak akan dilayan)  sila lengkapkan rundingan atas talian ini di www.klinikgugurkandungn0134854940.com Setelah melengkapkan rundingan tersebut, bungkusan ubat-ubatan pengguguran (dengan pil Mifepristone dan Misoprostol) akan dihantar dan pengguna akan dibantu di dalam proses pengguguran.


Tiada ulasan:

Sarawak|Terengganu|Melaka|Sabah

pilihan ubat/pil gugurkandungan,cara gugur janin,  bagaimana untuk mengenal ubat dan pil tiruan ,klinik gugurkan kandungan johor, harga pil ...